Om Smuk Event
Smuk Event er et eventselskab 100% ejet af Smukfest, arrangør af Danmarks Smukkeste Festival i Skanderborg igennem mere end 40 år.

Hvad tilbyder vi?
Udover at afvikle events og fester, hjælper vi også gerne, hvis du har brug for rådgivning i forbindelse med et event.

Kvalificeret rådgivning til det succesfulde event
Der er aldrig to udfordringerne og opgaver der er ens. Og ej heller er din udfordring for stor eller for lille. Vi leverer hvad du har brug for!
Hvem er vi hos Smuk Event?
Smuk Event er et eventselskab 100% ejet af Smukfest, arrangør af Danmarks Smukkeste Festival i Skanderborg igennem mere end 40 år. Smuk Event er dit full-service eventbureau, der bygger på ressourcerne og de over 40 års erfaring fra Smukfest.
Walther er vores maskot, og et symbol på ordentlighed, kærlighed og antidagligdag. Derfor er han også en del af vores logo og identitet.
Vores lager er fyldt med en masse sjove og finurlige ting, og dem finder vi hjertens gerne frem, hvis du har lyst!
Når vi ikke render rundt og holder fester, er vi også altid klar på en snak – uanset hvilke planer eller spørgsmål du går rundt med. Du kan finde vores kontaktoplysninger her.
Vores team
 
															Kasper S. Bjergbæk
				Direktør
kasper@smukfest.dk
tlf: 20617080
 
															Lasse Ø. Pedersen
Eventkoordinator
lassep@smukevent.dk
tlf. 21719372
 
															Peter Bertholdt
Arrangementschef
bertholdt@smukfest.dk 
tlf: 21719340
 
															Søren Bertholdt
Udlejningskoordinator – Tenhouse mm.
sorenb@smukfest.dk 
tlf: 26372515
 
															Karsten Gissel
Eventkoordinator
gissel@smukfest.dk
tlf: 61614178
 
															Christoffer B. Frandsen
Event elektriker
christoffer@smukfest.dk
tlf: 27892779
 
								